Cause you are my heaven!

idag så vaknade jag vid 9 för skulle åka till pappsen idag:) var så trött så sket i att äta frukost så jag kunde packa ner mina saker i min egna fart. Jag tänkte att när jag kommer ut till bilen kan jag sova igen men gick de... nej då var man ju redan pigg.Så kan de gå;) Asterix bilev sjukt ledsen när han förstog att jag skulle åka utan han :(jaja men sen mötte upp pappa i frövi tror jag de stavas:S så stannade vi på Subway och lyxade till frukosten lite;) Det var sjukt gott så på morgonkvisten. När vi var framme i Eskilstuna så packade vi bara ut sakern och stack direkt till tuna park!! Tänkte att jag skulle hitta en klänning eller nått till imorgon men hittade inte ett skit som jag ville ha för priset. Så blev bara julklappar till pappa och farmor:) Imorgon så ska jag upp vid 10-11 och börja göra vid mig för gästena kommer vid 1 och tänkte till och med lyxa till det och göra fina saker på mina naglar som tar sjukt lång tid:) glömde så klart min kamera hemma så ni får nöja er med mobilbilder på allt nu när jag är här. Hoppas jag får mycket med pengar imorgon för tänkte köpa en julkapp till min söta lilla hlawne där hemma. Exandra ska nog med få nått litet:) ja just de... julklapparna jag fick där hemma hos mamma kommer på bild sen när jag kommer hem och då kan jag förklara vad jag fick också:) nej nu tror jag att jag ska ta och sova så jag kan sköta min plan att komma upp tidigt som jag tror kommer spricka haha;)
en liten bild på Asterix när jag tränade hoppnig med han i ridhuset. här hoppar vi en oxer på 70cm:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0