förlåt!!

hej och förlåt att jag inte har bloggat på 100 år men har knappt haft någon dator och inte tid till det men nu ska jag igång på allvar!! det har ju hänt mycket under tiden men kommer inte ta upp allt nu :)
vi kan börja med Hlawne. hon är helt inriden nu. hon går fint på tygel och har hoppat en bana på 50 med henne nu. red henne igår. Hon var rätt busig och kickade mot skänkeln i galoppen men var rätt snäll ändå:) är sjukt nöjd över mitt arbete med henne:) och igår så fick jag en ny sadel till henne som inte är förliten för mig. sjukt skönt känns det när röven får plats:P en liten bild på hjärtat med:)( hon är inte lika tjock nu!!)
sen över till Exandra:) min moppe vill inte funka just nu så kommer inte till henne lika ofta men de blir det ändring på nu när jag fattat att det går en buss till henne:) men nu kan jag använda dressyrsadeln på henne för hon har fått lite muskler i ryggen:) skrittade barbacka på henne i  onsdags och hon var pigg som satan och rädd för nästan allt:) så gullig är hon:P en blid på henne med så klart:)
just nu sitter jag i skolan och blir galen på franska revolutionen!! den är sjukt jobbig:( på tisdag har vi matteprov, hk-prov och inlämning på den skiten... jaja när jag kommer hem ska jag städa sen så kl 5 tar jag taxi till lilla knislinge och vidare till broby sen blir det mys där hela kvällen:D'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0