I like it, You like it!

har absolut inte hunnit blogga nu i veckan :( men stina har varit här uppe hos mormor och vi har hittat på massa saker:) orkar inte just nu ta upp allt men tänkte visa saker jag har köpt på mellandagsrean. de blev lite mer än vad jag tänkt mig....
1. en super snygg ring som jag hittade på gina ;)
2. har ju sagt sjukt länge att jag måste köpa ett skal till min mobil så hittade ett för en gång skull som jag ville ha.
3. hittade såklart ett schabrak på jump in. det blev ett svart med röd kant.
4.lite godis till lilla Hlawne:)
5. nya troser och en bh:)
6. en pälsjacka:)
7. världens finsaste tjol som jag hittade på monki:)
8. var tvungen att ha en ny västa som jag hittade på gina:)
har fått tagit sjukt svåra beslut denna veckan och är 99% säker på att jag tagit rätt beslut.. de har varit tuft men känns skönt nu att de är gjort.. jaja men nu känns allt super bra:)
nej nu ska jag gå till mormors hus( jag bor i ett eget hus här) och fira nyår!
kommer bilder på hur mitt hus ser ut med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0