I want to write his name in the sky!

hmm... vet ej var jag ska börja...
fredag:
helgen har varit katastrof men ändå bra. i fredag så skulle jag ju till broby men blev åt helevete!!! så  ringde Ellen för hon var och kollade på innebandy sen så satt vi vid bussarna i broby och dampade som alltid xD så kom charlie och lunki vinglande haha dom är ju helt störda xD charlie satt och klaga på allt och blev arg på mig... hahaha och lunki pratade allvar med mig men jag satt mest och bara skrattade för de var lite sjukt:P haha. sen så tog vi bussen till Ellen och åt tacos :D
lördag:
mamma kom  och hämtade mig på morgonen så jag kunde rida Exandra:) hon skötte sig super! sjukt duktig som gick på tygeln och behövde knappt använda gummibandet:) åkte sen hem och plugga och trodde att de skulle bli en slapp kväll men då ringer min bitch och säger att vi ska på trubbadur kväll:P så de vara bara att göra vid sig snabt och sticka till broby:) men när vi kommer till broby så fick vi reda på att det var 18 årsgräns.. haha så satt i broby från 6 till 11 på kvällen. då stack vi till knislinge på fest hos nelle:) trodde inte de skulle bli så kul med de var de:) träffade mitt ex andi och har aldrig sätt han så arg..:S  såg i hans ögon direkt när jag kom att det var nått som inte var rätt:P sen vid 2 gick vi till bussarn men bussen kom aldrig :S som tur så körde Måns och Lunki förbi och körde oss till broby:) där så träffade vi Jacki och Filip. vi körde runder lite... sjöng i bilden och dansade vid idrottshallen :P sen så åkte vi hem till Filip som var rätt full:P han satte sig på  mig men fattade inte att han satt på mig:P han tappade också pizzan på mattan:P haha han är sjuk.. sen när vi skulle sova så försvann han.. efter ett tag så fattade vi var han var.. han hade däckat sittande på toan:P hahaha rätt efterbliven :D han skulle äta upp mitt finger med.
nu sitter jag i skolan och vill bara hem... ska plugga som fan då.. har 3 prov imorgon GÖTT!!  noot... ska mocka till min sjuka sis med:)
en liten bild på mammas tavla när jag lekte man kameran lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0