miss you anymore!

Ligger nu i sängen och bara glassar runder på facebook men finns inget att göra... Det har varit en rätt bra jul faktiskt:) Ellen har fått en ny mobil med ett nytt nummer så vi kan äntligen smsa till varandra igen :D( innan har hennes mobil inte tagit emot mina sms-.-) jaja men nu ska jag berätta om mina julklappar:)
1.ett kit med hud kräm, deo och tvål:)
2. ett till kit med hud kräm, glitter hudkräm och tvål:)
3. tvål( den luktar sjukt gött!!)
4. läppglas i massa olika färger:)
5. strumpor som är sjukt sköna och älskar långa strumpor:P
6.paradis, som jag inte ens tål;) men de får väl Ellen äta upp;)
7. leopard strumpor;)
nagellack, Claudia
presentkort på jump in- 500kr:)
presentkort på gina-300 kr:)
+ 450 kr till ;)
som jag sa innan så när jag kommer hem så lägger jag upp bilder på vad jag fick hos mamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0