Run with the wild horses!

igår vad det rätt stressigt med alla prov att hinna blogga med:( just nu sitter jag och kollar på hästhoppning på eurosport. håller på till 10. Så skönt att kunna slappa nu efter allt denna veckan... ska skirva klart hemkunskapen till idag med. Gör nog det efter hoppningen:P
för någon dag sen fick jag också reda på att på Bollerup finns det internat där man kan ha husdjur med sig. så jag kan ta med liza:D så glad jag blev av det:D:D:D
igår så löshoppade jag stjärnan:) hon har duktigt och galoppernade till och med:P haha hon hoppade 80 som högst. hon utväcklas mer och mer:) hon kommer bli en riktig hopp häst:) ska rida henne imorgon.
hade tänkt att åka till exandra idag men mamma sa att jag skulle plugga så får ta henne fredag, lördag och söndag:P
satt och tänkte på gamla minnen och började tänka på ariel igen :( hade tänkt lägga upp inlägg med henne så ni kan få reda på lite om henne :)
vad vill ni mer se? hade tänkt med veckans outfitt på hlawne och lite sånt.. kom med förslag:)
jaja har inte så mycket tid nu men kommer bli bättre på att blogga jag lovar:P
en bild på ariel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0