better off alone!

idag så red jag Ten på gräsbanan och när jag hade ridit i en halvtimme så öppnade himmlen sig och det bara vräkte ner! det var bara att rida upp till stallet och vänta på bättre tider:P när det hade slutat regna så kommer emelie och frågar om jag ville rida med henne när hon skulle rida Carl Philip och man tackar ju inte nej till lite sällskap;) så red lite öppna och skänkelvikningar med henne i ridhuset och när vi var klara och tog på alla regn saker så började Ten halta..:( men det kan vara överbenet som spökar och får hoppas på de.... hoppas hon blir bra till imorgon för då är det ju träning!
longerade hlawne med idag. hon var jätte duktig:D hon bråkade bara en gång men nöjer mig med de:P och hon har inte tagit bort flugpannbandet idag:P hon börjar bli en duktig flicka;)
imorgon så ska jag till stan vid halv 11 och köpa ett flugpannband till Ida, nagelack och nagellacksbortagning;)
lite blider på hjärtat idag:D( hon börjar bli smal nu:D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0