dom är inte som du!

Har ju inte bloggat på ett tag nu men nu fan ska den igång;)

I lördags så va i i stan med lilla Malm.  först så möttes vi i stan och åkte hem till han i Åhus. Då duschade han och sånt så fick ja sitta och prata med hans mamma:) Lite pinsamt va de men men;) sen så stack vi till färlöv till hans kompis och kollade på fotbills VM. Bra jobbat tjejer!!!! vi va i stan vid halv 10 sen va ju tvungen att sticka hem vid kvart i 11:(

Vaknade rätt tidigt på söndagen och stack självklart till stallet.  tvättade Hlawnes svans och red Nikita:) tog på Hlawne regntäcket och satte på henne flugpannband för hennes ögon har börjat rinna. haha hon såg ut som en blåmes;)

Igår var det träning med ten och gick skit. Hade inte martingal så det  gick inte bra alls:/ Gick  en runda med Hlawne i skogen och hon var som en unge. Hon trampade på min hälar hela tiden och drog av mig skorna;)

Idag så tömkörde jag Hlawne och hon gick som en klocka!!! helt underbart:D Red med Ida idag med Ten. Joggade henne på gräsbanan för hon hade rätt mycke träningsvärk;)
veckans outfit kommer ikväll eller imorgon:D

nu ska  jag och Ida hitta på nått innan hennes buss kommer:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0