krafter vi aldrig känner!

har haft en liten blogg paus. det har varit jätte mycke i skolan nu  men ska igång med bloggen på riktigt nu. det har hänt rätt mycke nu med... men jaja nu ska i inte vara nere;) jag bara älskar Ten mer och mer nu!!! hon är underbar just nu:D och så fin har hon blivit. är riktigt nöjd med mitt jobb med henne nu:D idag så åt vi frukost ute.. så mysigt de är coh så solar man samtidigt;) nu ska jag städa mitt rum lite sen så ska ja till stallet och rida underbara Ten:P på träningen i torsdags så fotade Ellen oss och det blev skit fina bilder:D tack så mycke Ellen älskar dig!!! här kommer ett smakprov och den ja tycke va finast:) vad tycks? kommentera;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0