nu måste vi dra!

Jag ju som sagt dataförbud å får smyga mig in här  och blogga. Denna veckan har varit bra faktiskt:) På lägerskolan hade vi skit kul. Det kommer blider när jag får tillbaka min dator. Vi badade i havet och busade;) Jag har okcså tränat tennis 3 gånger denna veckan... känner mig duktig;) Men ridning har de inte varit denna veckan:( Har varit mycke att göra så blev inte på mycke ridning men det är träning idag så hoppas det kommer gå bra:) Snart är det ju falsterbo med så jobbar som en idiot hemma för att fixa pengar dit. Har bara en sak på listan att köpa där och det är en tröja. Men man hittar ju massa där sen;) Nej nu ska jag fortsätta jobba:P Bloggar nog imogron hoppas jag:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0