I will give to you the love you seek and more!

förlåt för att ja inte har bloggat på 2 veckor men har faktiskt inte haft tid;) jag har ju haft prao och stefan sjögren och man va rätt trött när man kom hem varje dag.. men skit kul va de jag saknar de redan:( i helgen så va de tävlingar i fjälkestad lördag,söndag:) osby kom 5 i allvenskan:D
och i tisdags hade ja och min sötnos 1 månad coh hoppas på många mer:D<3
igår så va de ett år sen min älskade dominik dog:( tiden har gått så sakta utan dig... vill bara säga att du kommer alltid finnas i mitt hjärta<3 älskar dig över allt annat. de ända ja vill i livet är att få dig tillbaka för då va allt underbart.
och idag är de ett år jag har haft hlawne med:D
träning idag med ten med:D får se hur de går;) men nu ska ja gå tillbaka till skolarbetet;) puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0