lips of an angel!

sitter just nu i skolan har hållt på med uppsatstn hela förmiddagen... känner mig sjukt nöjd över den redan. tror jag kommer få minst vg på den:D trodde aldrig den skulle bli bra. nu har vi matte med lilla Dale men fattar inte så mycke vad han pratar om;) ska till upp till mitt hjärta sen... hon har blivit så satans underbar just nu... bara älskar henne!!!!! sen så ska jag vara barnvakt för mina söta bröder:D mamma och danskarna ska sova i immlen inatt och jörgen ska på jakt möte.... men får ju pengar för de så blir rätt bra ändå;)
nej nu ska ja börja lyssna på Dale ingen;)
får bli en liten blid på Ariel för att jag sakar henne så... och för att ja är så liten:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0