lose my mind!

hann inte blogga igår för kom hem vid 11 från stallet. Har studiedag idag så ska städa hela stallet hos Hlawne. men ska prata om gårdagen nu:) I skolan så var vi bara 9orna för 8orna är på drömstart. Vi gick igenom nationella proven som vi ska ha nästa veckan. Det verkar sjukt lätt faktiskt. När jag kom hem så fixade jag lite mat till mig. Mamma kom hem vid halv 5 så stack vi direkt till exandra. Hon var sjukt jobbigt igår... höll på att puttas och var otålig med allt! när jag skulle ta av en brodd så ryckte hon som fan med hoven så jag slog handen på skon samtidigt som jag höll i skifnyckeln så klämde lilfingret där emellan... kan fortfarande knappt röra de. När vi  var klara där så körde mamma upp mig till Hlawne så jag slapp gå;) hjälpt sis att lägga upp hö och bära ut alla 27 höpåsar.. här behövs inget gym iallafall. tog sen in Hlawne vid halv 9 och tänkte rida men blev lite lat och gick med henne i en kvart ist. Idag ska vi ut i skogen och rida en runda med Erica och en ny i stallet som har Ten. Lilla Hlawne var inne inatt med. får se om hon ska vara inne denna natten med om jag får inne en gång till från hagen. Ibland så är on töntig och vill inte gå på vissa ställen i hagen när det är mörkt. lilla fegis;) nej nu ska jag äta nått sen bara slappa;)
en liten bild på grisen för 2 år sen  när hon var 3:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0