lov!!

jaa!! nu är det lov. Jag hade min sista skoldag idag. Jag hann inte blogga igår så det kommer nu:

igår så var skolan sjukt tråkig. Alla lärare var sjuka som vi skulle ha så dagen blev inte som den skulle. när jag kom hem så städade jag halva rummet och stack sen till stallet och jobbade. Mockade 5 boxar, la upp ca 30 höpåsar och bärde ut dom i 3 olika stall. Det är en början till gymmet så man inte där när man börjar där:)

idag så tyckte jag att jag var duktig och gick upp halv 7 för att hinna med allt... men blev lika sen till bussen som vanligt. Jag tror jag måste börja gå upp 6 efter lovet så jag verkligen hinner mer allt utan att stressa. Ellen var tillbaka till skolan så vi hade ju sjukt mycket att prata om.. nu så ska jag städa rummet klart och sen gå upp till Hlawne. Jag orkar nog inte rida idag efter fotbollen utan hon får nog vila idag. Det är mycke nu som har hänt med annat... jag är ju typ singel nu med så är lite deppig men får ladda med ny energi nu för nu jävlar Ellen ska vi ragga:P haha nej nu måste jag städa så jag kan pussa på hjärtat sen;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0