Love is my drug!

usch... sover hela dagarna nu... när jag vaknar är de ju mörkt nästan :O nej nu måste jag gå och lägga mig i tid för annars kommer jag aldrig klara av skolan sen. Idag har jag bara slappat och inte gjort nytta alls. Tänker på att som ska göras imorgon och de gör mig så trött att bara gå och lägga mig... Ska packa, städa hela mitt hus fläckfritt, träna, fixa ny ved, kanske basta och massa mer.. Gäller att vakna i tid då ja! Jag åker ju hem på torsdag morgon:D Det första jag ska göra är att åka till stallet och rida min lilla Diamant. Hmm.. har inte så myket om stt skirva idag men tror jag ska gå och kolla på lite Weeds sen lägga mig.. och inatt ska ingen kunna hålla mig vaken för alla andra nätter har L hållt mig vaken till 3 när jag sagt att jag ska lägga mig tidigt;) puss:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0