ska vi göra nått äckligt bby?

har inte haft tillgång till dator så har inte kunnat blogga:(  hela helgen har jag varit i Markaryd med Nattis. de var rätt kul. igår så hann jag iallafall rida på min lilla gris:) hon var skit duktigt och galopperade till och med i svängen som hon inte har klarat innan. blir så nöjd av de:D idag så blir de plugga som fan.. ska rita 2 bilder med.. måste bli klar med de:( så hoppas jag hinner rida ikväll med för de behöver hon.. längtar så sjukt till helgen!! då blir de sjukt kul och ska jobba med så tjänar lite pengar med:) tycker mitt hjärta får komma hem nu för saknar han:( nej nu ska jag jobba lite sen hem och fortsätta... kommer ett inlägg ikväll:D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0