When you cried, I'd wipe away all of your tears!

denna helgen har varit helt underbar!:D
ifredags så städade jag mitt rum så allt var på sin plats och packade upp, red också snäckan i skogen. Sen så körde masmma mig till Broby och träffade Ramzi och Ellen. Sen stack jag och ellen till Knislinge och va med Larsson och kim ett tag innan vi stack till Jessie.. jaja de blev lite kort om den dagen men, men:P
Vaknade 10 min innan taxin gick så fick hoppa på Ellen tills hon väl fattade att det var brottom;) hann med den precis.. haha hemma var de bara att byta om och ta bort mitt smink och sen åka till Näsum. där var de kalas sen iväg på fest. trodde inte jag skulle känna en ända men kände rätt många faktiskt.. rätt glad för de:P men de va sjukt kul:D
igår så red jag Hlawne i ridhuset med Natalie och Hlawne var jäte spänd och rädd för allt.. haha men har ju bara ridit en gång på 3 veckor nästan, skrittade bara:) nej men nu ska jag till stallet och putsa alla saker.. sen hem och städa:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0